donderdag 24 juli 2008

Paleistuin verrijkt met zuilen


Ik kom weleens na een wandeling door de grote stad Den Haag in de
paleistuin terecht om even uit te rusten maar vanmiddag werd mijn
rust ruw verstoord door de ontdekking van twee mij onduidelijke
zuilen langs het wandelpad.
Gelukkig had ik een digitale camera bij me (ik ben de laatste
Nederlander zonder mobiele telefoon laat staan van een met
fotografische capaciteiten) zodat ik de twee zuilen heb kunnen
vastleggen.
Graag zou ik van wie dan ook informatie verkrijgen over
deze zuilen.
Later op de middag bleek het aan het strand als vanouds.
Alleen de zee had heel veel zeewier aan land gebracht dat
d.m.v. een graafmachine op grote hopen werd verzameld.
Het is aan te raden het strand per openbaar vervoer
te benaderen.
Voor meer informatie over de Dalurenretour naar het strand
v.a. € 2,40 verwijs ik u naar http://www.htm.net

Geen opmerkingen: